Meg og mine tjenester
Hei mitt navn er Silje
​
Jeg er utdannet innen Reiki healing og har gått skolen -Lysarbeidere fra Pleiadene-, som er en skole for utvikling i klarsyn. Dette er et dypt verktøy som ble benyttet i Atlantis og Gamle Egypt på deres mysterieskoler, og som er kanalisert av Amora Quan Yin på sutten av 1990 tallet og begynnelsen av 2000 tallet. Det er få slike skoler i verden i dag. Skolen jeg har gått på drives av Unni Nagell-Erichsen. Med disse to i kombinasjon har jeg utviklet min helt unike healing metode. Du får healing gjennom reiki på benk, og samtidig reading av ditt energifelt.
​
Samtidig med disse metodene brenner jeg for selvutvikling. Vi er hele tiden i utvikling og livet er en reise. Gjennom livet har jeg hatt store utfordringer med depresjon, angst og tvangstanker. Jeg har kommet meg helskinnet fra det, og bruker mine erfaringer på å veilede andre i riktig retning.Min filosofi er at alt henger sammen: vår fysiske, mentale, emosjonelle og spirituelle kropp jobber sammen for å oppnå balanse og velvære.
​
​
​



.jpg)